නිදහස් අදහස් නිදහසේ ලියන්න හොඳම තැන...

මෙන්න පොඩි කෙමක්.....

ආසාවට බ්ලොග් එකක හිතට එන නිදහස් අදහස් ලිව්වට මට පරිගණක තාක්ෂණය ගැන නම් මහ ලොකු දැනුමක් නැ...සමා වෙන්න ඕන නොදන්න දෙයක් ගැන ලියනවට...එත් මම අත්දැකපු දෙයක් නිසා මේක ලියල තියන එක හොඳයි කියල හිතුණා..
මම පාවිච්චි කරන්නෙ Bandluxe වර්ගයේ HSPA ඩොංගල් එකක්..රුපියල් 100 මොබිටෙල් කාඩ් එකක් දාලා
වීක්ලි ඩිලයිට් සම්බන්ධතාවය තමයි පාවිච්චි කරන්නෙ..ඒත් රුපියල් 100 දාලා වැඩි වෙලාවක් යන්න කලින් ඒක ඉවර වෙනව...HSPA conceted කියල පෙන්නනුවට පස්සෙන අපි අන්තර්ජාලයට ලොග් වෙන්නෙ...එහෙම ලොග් වෙලා වැඩි වෙලාවක් යන්න කලින් මෙගා බයිට් බර ගණනක් ඉවර වෙලා...හැබැයි මම කියන මේ ක්‍රමයට කලොත් මෙගා බයිට් අඩු ගණනකින් වැඩි කාලයක් අන්තර්ජාලයේ සැරිසරන්න පුළුවන්...කරලම බලන්නකො....
1. සාමාන්‍ය ක්‍රමයට .HSPA conceted වුණාට පස්සෙ අන්තර්ජාලයට ලොග් වෙන්න...කැමති වෙබ් සයිට්       එකකට යන්න...
2. ඒ වෙබ් පිටුව දර්ශනය වුණාට පස්සෙ HSPA සම්බන්ධතාවය විසන්ධිකරන්න..
3. ඊට පස්සෙ දර්ශනය වෙමින් තියෙන වෙබ් පිටුව Minimize කරල HSPA සම්බන්ධතාවය ආයෙත් Conect කරගන්න...
4. ඊට පස්සෙ අර වෙබ් පිටුප Refresh කරල අන්තර්ජාලයේ සැරිසරන්න..

ඔන්න ඕක තමයි මගේ කෙම....
කරල බලන්නකො ...මම කියන දේ ඇත්තද කියල....
එහෙම වෙන්නෙ නැත්නම් මට බනින්න නම් එපා...මේ වැඩේ තාක්ෂණික පැත්ත නම් මම දන්නෙ නැ....
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook
Yahoo
Reddit
Feed

1 comment:

  1. මමත් ටෙස්ට් කලා.....පොඩි ඇත්තකුත් තියෙනව වගේ...

    ReplyDelete